facebook pixel Якість продукції та послуг, виробляєміх компанією, визначається здатністю задовольнити споживача - thermasteel.ua

Якість продукції та послуг, виробляєміх компанією, визначається здатністю задовольнити споживача.

ISO 9000:2015 має термін «якість» - ступінь, з яким сукупність властивих характеристик об'єкта, відповідає вимогам.

А також: «Якість продуктів та послуг, вироблених організацією, визначається здатністю задовольнити споживачів, а також очікуваним чи непередбаченим впливом на інші зацікавлені сторони.

Якість товарів та послуг включає у себе не тільки закладені в них функції і параметри, але й сприйняття їх цінності й користі споживачем.»

Іншими словами, це здатність задовольнити вимоги клієнта до продукції та його очікування від рівня обслуговування.

Для цього ці вимоги мають бути спочатку визначені та формалізовані, тобто описані у будь-яких регламентуючих документах (стандартах, технічних умовах, регламентах, завданнях, кресленнях). Це дозволяє однозначно розуміти, що ми маємо зробити і що хоче клієнт. Клієнт спочатку повинен розуміти, що він отримає за власний кошт.

Від якості нашої продукції та обслуговування багато в чому залежить, чи зробить клієнт повторне замовлення і чи перейде в статус постійного. Майже напевно це станеться, якщо ми зможемо перевищити його очікування і зробити щось трохи краще, ніж цього вимагають регламентуючі документи, наприклад, виконати замовлення раніше обумовленого терміну або надати професійну експертну пораду, як клієнту зробити краще, і, можливо, навіть дешевше, ніж він хотів.

Впровадженням в уми співробітників нашої компанії філософії якості та розробкою внутрішніх регламентуючих документів, займаються співробітники відділення кваліфікації та якості.

Крім цього контролюється якість сировини і матеріалів, що надходить на наші виробничі майданчики, проводиться постійний технічний контроль продукції, що випускається, в процесі виробництва та контроль готової продукції на відповідність нормативної документації. Це робиться безпосередньо на виробничих майданчиках (цех з виробництва покрівельних та фасадних матеріалів, цехи з виробництва зварних металевих конструкцій) співробітниками відділу якості (ВТК).

Під час роботи проводиться постійний збір інформації про відхилення, що виникають в якості продуктів і процесів компанії, проводиться аналіз причин виникнення відхилень і, на нараді по якості, приймаються програми постійного поліпшення, які спрямовані на усунення причин виникнення відхилень і вдосконалення процесів компанії, виробленої продукції та послуг, що надаються.

Також до відділення кваліфікації та якості входить відділ навчання, який займається навчанням співробітників як усередині компанії, так і зовнішнім навчанням для підвищення компетентності та ефективності фахівців компанії. Співробітники відділу також створюють, систематизують та відповідають за збереження навчальних матеріалів.

Вся ця робота, крок за кроком, веде до відточування діючих процесів у компанії, підвищення ефективності роботи персоналу, підвищення якості продукції та послуг компанії і, як наслідок, задоволення вимог наших клієнтів і перевищення їх очікувань від співпраці з нашою компанією. Ми допомагаємо будувати будинок Вашої мрії!

Директор з якості,

Андрій Галенко

Компанія "ТЕРМАСТІЛ" © 2006 -

Продолжая просматривать www.thermasteel.ua, вы подтверждаете, что соглашаетесь c Политикой конфиденциальности
Согласен